miercuri, august 01, 2007

Placut impresionat

Am fost in weekend in Suceava. M-a impresionat gara Burdujeni, recent renovata, arata foarte bine, chiar impresionant. Al doilea lucru care mi-a atras atentia a fost cand am cumparat 2 cafele din gara si vanzatoarea mi-a multumit. Chiar mi-a spus "Va multumesc!", fratilor, am trait sa o vad si pe asta. Mereu merg intr-un magazin si spun "Va multumesc!" si primesc un raspuns "Cu placere!".

Poate, poate, ne schimbam si noi.

O zi buna,
Gabriel :)
p.s. chiar voiam sa scriu despre asta, thx ca ati avut rabdarea sa urmariti..

2 comentarii:

wizake spunea...

si eu am "patit" la fel cand am fost acasa :D
dar nu m-a impresionat atat de tare. Nu e singurul loc in care vanzatorii se poarta frumos cu clientii. Si la Kaufland, de exemplu, te saluta cand ajungi la casa, iti multumesc si iti ureaza o zi buna.

Serban Murariu spunea...

e pentru prima data cand citesc un post pe un blog si mi se multumeste.

p.s. nu a fost mult de urmarit. cu placere :)