vineri, septembrie 28, 2007

Fara parola in Windows Live

Am citit acest anunt pe blog-ul lui Zoli
Fara parola in Windows Live, si de curiozitate am testat. Cool, merge, e foarte simplu, ceea ce e super..o sa ma gandesc si eu la o solutie similara pe un site care stiu eu ca ar fi bine sa fie ;)

Apropo, m-am intors din concediu..a fost frumos, scump si servicii de proasta calitate asa cum si-a facut Romania un nume in turism..traseul a fost: Cheile Bicazului - Lacul Rosu - Tusnad - Cheile Gradistei - Poiana Brasov - Brasov - Sinaia - Sighisoara - Borsec - manastiri in Moldova (Doroteia, Moldovita si Sucevita)...si in sfarsit acasa :). Poate revin cu ceva poze..e frumoasa tara noastra!

Un comentariu:

Silviu spunea...

Trebuie sa cercetez, dar pare destul de interesanta chestia cu ID.

Da, avem o tara frumoasa. Pacat ca inainte de a descoperi locurile si oamenii, preferam calea mai simpla, "fugim" din tara.