joi, noiembrie 01, 2007

Free hosting în România - .NET Framework 3.5, LINQ, Silverlight

Te-ai gândit ce frumos ar fi să dezvolți ceva pe ASP.NET cu tehnologiile din .NET Framework 3.5 și șă găzduiești undeva ceea ce lucrezi? Să testezi LINQ to SQL într-o aplicație web. Sună bine, nu?

Căutând pe Internet am dat peste un serviciu de hosting care chiar mi-a atras atenția în modul de prezentare al serviciilor.
Ia vedeți aici: livehosting.ro.

Ce mi-au plăcut în mod special:
- sunt la curent cu tehnologiile: ASP.NET AJAX, Silverlight, .NET Framework 3.5, LINQ (și atenție, au scos în evidență LINQ ca ceva important, ceea ce arată că sunt dezvoltatori ca şi noi în spate :) );
- îi poți contacta pe live messenger, skype, telefon, email;
- faptul că propun legături către tehnologii pentru mai multe informții (vezi Silverlight);
- serviciile au un preț mai mult decât rezonabil, ca student, proaspăt absolvent, software developer cu 15 euro pe an poți să-ți devolți o aplicație online;
- sunt din România, viteză mare de conectare (chiar au și un test online);
- îmi dă sentimentul că în România poți găsi servicii de calitate.

Ce zici? Tu unde-ți găzduiești aplicațiile ASP.NET?

6 comentarii:

Anonim spunea...

Ce nervi am avut cand am dat de ei pentru ca tocmai ce imi platisem in stainatate hostingul.
Aveau tot ce trebuie. La suport jos palaria, sunt chiar super ok. Raspund imediat la mailuri si chiar si eu am fost surprins ca sunt orientati doar pe microsoft avand in vedere ca suntem in romania si tot taranul foloseste altceva. Nu cred pot sa aibe foarte multi clienti in romania pentru ca nu au mai mult de 1 an.
Cred ca ar trebui tot noi sa le mai facem ceva reclama. La felul cum s-au purtat cu mine o merita. Le-am pus si eu un banner pe site.

Vlaicu Flaviu spunea...

Intradevar echipa Livesoft din Timisoara ofera servicii de web hosting,server hosting la cele mai inalte standarde.Am avut ocazia de a face 2 saptamani de paractica alaturi de niste developeri soft si am avut multe de invatzat.Live hosting ente partener Smarter tools.Ca si panou de control este folosit cea mai noua versiune de Dotnetpanel care are o interfata "frendly" precum si facilitati de neegalat.Printre altele mai are si aplication installer si web monitor care ajuta utilizatorul foarte mult prin afisarea traficului pe pagina web.Serverele au un uptime de 100%.Gasim oferte atragatoare de hosting cu domenii .com si .eu gratuite.Pentru mai multe detalii accesati www.livehosting.ro.Nu ezitati ofertele !

silviu spunea...

Uptime 100%? hmm.
Asta-i reclama pe fata :)

Gabriel Enea spunea...

"Pentru mai multe detalii accesati www.livehosting.ro.Nu ezitati ofertele !"

Nu e clar?

Mi-ar placea sa vad poze din datacenter, sa aud parearea a 3-5 clienti existenti.

Alex spunea...

Da, e o firma ok. Suportul tehnic atunci cand nu esti client e ok, te ajuta sunt super, insa odata devenit client ii vezi pe mess fara idle, ii vezi pe skype, ii suni ... dar nimeni nu te baga in seama. Acum cateva luni au facut upgrade la un server si multi useri si-au pierdut fisiere, baze de date, iar ei au fost imposibil de gasit mai bine de o saptamana.
Un hosting ok, insa nu va bazati in totalitate pe ei, faceti-va back-up periodic!

Anonim spunea...

Sa le dai foc de hosteri... Nu te poti baza deloc pe ei... Ok - trebuie sa iti faci backup singur ca daca nu, ai pus-o... Ai sanse foarte mari ca intr-o seara sa iti mearga ce ai pus si a doua zi sa iti zica - "Ghinion - daca nu ti-ai facut backup!"...

Am patit-o.... Fraier o fi ala care s-o mai duce la ei (ma refer la mine, nu la voi!)