marți, noiembrie 27, 2007

MSDN Briefing a trecut prin Iaşi

După cum spuneam într-un post anterior, mă bucur că are loc şi la Iaşi acest eveniment. A fost bine, sigur se putea şi mai bine. Dintre prezentările interesante pot aminti: LINQ to SQL, ADO.NET Entity Framework şi WCF-ul.

Trebuie să recunosc că faţă de alte ediții, aceasta a fost ceva mai liniștită, parcă cu mai puțin fast. Mi-aș fi dorit să fi fost ceva mai antrenantă, parcă a lipsit Jichici, nu? :). Oricum îl așteptăm la următorul MSDN Briefing.

Știu că poate n-am punctat pe măsură acest eveniment, am dat note mai mici, dar deși nu pun accent pe masă, trebuie să precizez că aș mai fi simțit nevoia de o pauză după pauza de prânz, aș fi dorit să fie cafea atât la pauza de prânz cât și mai târziu. În mare, mi-a dat impresia de un eveniment cu un buget restrâns. Zoli a lipsit și el. Cred că ar trebui sa fie doar o persoană per prezentare. Lipsa slide-urilor (pentru Aurelian) e cam ciudată..poate mergea la o întâlnire Ronua, dar nu la un MSDN Briefing, de la care am așteptări mai mari.

Pe viitor, poate ar fi bine ca Microsoft să propună câteva subiecte, iar cumunitatea să aleagă. După cum văd eu MSDN Briefing, ar trebui să fie 2-4 prezentări din partea Microsoft despre tehnologii noi și o prezentare din comunitate (firme, companii) despre punerea în practică a tehnologiilor.

Am început să caut pe Internet articole despre subiectele prezentate:

- Next-Generation Data Access: Making the Conceptual Level Real

- The ADO.NET Entity Framework Overview

Pentru cine a fost prezent, ce părere v-a lăsat acest eveniment? Aţi fi vrut să fie altfel? Cum?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Cu exceptia primelor 2 prezentari despre LINQ, mi s-a parut foarte slab.
M-am asteptat la mult mai mult. Nu merita banii!

Anonim spunea...

Slab si pe bani! ha ha ha!
Mult mai interesant este M$ Academic Tour, sau chiar intalnirile Ronua.
Nu cred ca tine de subiect, ci de speaker. Cu exceptia prezentarilor LINQ, restul mi s-au parut "frectie la picior de lemn", sau cum ar zice romanu "batut campii". Mult prea vag/neorganizat/inutil/prezentatori incoerenti.

De exemplu citez din prezentarea Silverlight: "exista mai multe feluri de brush: SolidBrush, GradientBrush.. etc. GradientBrush inseamna...bla bla...[...]"
Au umplut timpul de prezentare cu chestiuni total inutile!
Ar fi trebuit sa vorbeasca de RIA nu despre ce "brush"-uri exista in Silverlight ... sau ce inseamna acestea.

Slabi!

Mark spunea...

As fi dorit sa fie mai "realist", mai "util", prezentatorii mai "invatati". Nu si-a meritat banii.

LucianB spunea...

Prezentarile lui Petru despre LINQ mi-au placut.