duminică, noiembrie 04, 2007

Începe cu Academic Resource Kit

Am început de prin facultate să studiez tehnologiile .NET. Ţin minte că eram în vacanţa de vară când am fost pe la facultate şi am intrat în posesia unei versiuni Beta 1 de .NET Framework 1.0 (via Microsoft Academic Program). Apoi, prin dial-up am început să descarc mai multe informaţii/tutoriale despre ASP.NET. Salvam local pagini web de pe QuickStart-ul de ASP.NET disponibil online. Vremuri grele! :)

Astăzi, Microsoft România pune la dispoziţia tuturor celor care doresc să înţeleagă tehnologiile .NET, o colecţie de instrumente software şi resurse educaționale gratuite.

Eu căutam pe Internet informaţii ca să înţeleg de unde să încep. Cu acest kit aveţi la dispoziţie un startup, mai mult decât suficient.

Iată ce găsiţi pe disc: .NET Framework, ediţiile Express ale SQL Server şi Visual Studio, XNA Game Studio Express, Shared Source Common Language Infrastructure, IronPython, Windows PowerShell, Virtual PC şi Virtual Server.

Iar dacă mai câştigaţi şi un Xbox (aveţi timp până pe 15-nov să participaţi), ce spuneţi? Eu n-am avut şansa! :)

Mai multe detalii găsiţi la: http://www.microsoft.com/romania/educatie/ark/default.htm.

Niciun comentariu: