vineri, decembrie 07, 2007

Firme, Cadouri, Craciun = Sarbatoare

Mă gândesc de mai de mult timp cum să aflu ce firme de IT există în Iași. Dacă știi, atunci spune și pe ce tehnologii dezvoltă!

Pe de altă parte, vine Crăciunul, o sărbătoare importantă la români și nu numai. Ce cadouri v-a adus firma anul trecut și ce cadouri vă doriți anul acesta.

Cât de bine înțelege o firmă importanța sărbătoririi Crăciunului la români?

Cu acest post sper să ajut firmele de IT să înțeleagă ce vor angajații!
--
Am să încep eu.
Code40.ro, dezvoltă în special pentru clienți olandezi, anul trecut s-a dat al 13-lea salar :) iar anul acesta mi-aș dori un brad în firmă, o petrecere în jurul său și de ce nu, încă o dată, al 13-a salar. :)
Și as dori să cânte colinde în firmă toata luna!

7 comentarii:

Anonim spunea...

O sa ai petrecere dar nu si bonus (cel de-al 13-lea salar)

Silvius spunea...

Iti dai seama ca va fi multa lume restrictiva in a spune ce a primit sau si-ar dori. Intri in niste policies.. Mai ales cind e vorba de "spus-din-casa".

Firme IT din Iasi cred ca poti afla destul de usor de pe Joobs ;)

Cred ca tehnologiile le poti afla la fel de usor vazind ce anume cauta.

Cred ca oamenii, in general vorbind nu mai acorda mare importanta obiceiurilor. Cred ca mai degraba e chestia de "concediu, perioada libera, etc".

Asa ca intrebarea, "Cât de bine înțelege o firmă importanța sărbătoririi Crăciunului la români?" ar trebui pusa mai la general.

Am memoria destul de scurta, dar, anul trecut a fost brad, petrecere, muzica de sezon, cadouri, diverse evenimente (in firma unde lucrez). Anul acesta la fel.

solo spunea...

O sa fie cam greu sa smulgi informatiile acestea :-) . Imi lipseste conceptul de prima/bonus romanesc ..
In Italia de exemplu , prima se rezuma la un calendar/agenda , indiferent de cat de tare esti . Desigur , de la manager in sus lucrurile stau altfel.
Profit de ocazie sa te salut si sa-ti urez Sarbatori Fericite si multa Sanatate !

Lucian http://www.mariopraga.blogspot.com/

Ps. Remember me ?!

Gabriel Enea spunea...

Salutare Lucian,

Cum sa nu-mi amintesc de tine, de montajele electronice, ciocan de lipit, carti despre electronica, alarme, tranzistori, rezistente, diode...:)
Multumesc pentru urari si sa ai parte de sarbatori fericite acolo unde esti..sau poate acasa, in Romania.

Uite un lucru care merita sa-l zic. Merg mai rar pe acasa, si foarte rar prin shop-urile din Targu. Dar intr-o zi, anul acesta, am intrat in magazinul parintilor tai. Prima consignatie din Targu dupa revolutie a fost cea deschisa de parintii tai. Si acum imi amintesc parfumul acelei consignatii. Spre surprinderea mea, cand am intrat in magain dupa atatia ani, am recunoscut acelasi parfum. Trebuie sa fie un secret la mijloc. :)

Oricum, numai bine si la cat mai frumoase cadouri de Craciun.

Gabriel.

solo spunea...

Ehhh , cu o gramada de ani in urma ...

Numai bine
Lucian

Ps. Secretul e sa pui suflet in ce faci si sa te multumesti cu putin. In afceri cred ca nu e o strada buna de urmat ;-)

Anonim spunea...

Se pare ca acolo unde esti... "viitorul suna bine"

Gabriel Enea spunea...

Timpul le va lamuri pe toate! :)