marți, ianuarie 15, 2008

Timeout d'le Dentist!

Ieri:
De câte ori nu a expirat timpul dentistului? Te duci la dentist, ești programat la ora 12.00 cu durata de 1 oră și te ia "în primire" la 13.15.
Așa am pățit ieri. De fapt, nu e prima oară când pățesc acest lucru și din păcate nu e doar la dentist. Medici, spitale, instituții de stat,.., n-au respect pentru timpul celor din jur.

Azi:
M-am dus pregătit, mi-am luat o copie după specificațiile proiectului (în care sunt implicat la servici) și am citit și recitit în sala de așteptare. Doctorul nu era, apăruse dupa 20 minute. Înaintea mea era un alt pacient care aștepta de 1 oră (după estimarea mea!).

Mâine?
Am dentistul bun, că altfel aș fi plecat de mult. Oare aș fi dat peste altul bun și punctual? Un dinte pierdut e pierdut, iar un dinte recuperat e un dinte câștigat.

Am să închei ca Mircea Badea: trăim în România și asta ne ocupă tot timpul!

3 comentarii:

wiz spunea...

si dentistul meu e la fel. face programari din 30 in 30 de minute, dar de obicei tine pacientul mai mult. Pe mine m-a tinut si cate o ora uneori, desi alti pacienti asteptau afara. si eu astept cate o ora uneori ca sa intru.
si al meu e bun, de aceea nu renunt la el :)

Serban Murariu spunea...

Dragi mei....
ceea ce nu intelegeti voi despre dentisiti este ca au la fel de mari probleme cu estimarile pe cat au si programatorii: mi-a zis cineva odata ca rezolvarea unei probleme complicate se face in doi pasi: primul pas este reducerea ei la o problema simpla cu o rezolvare cunoscuta pe care am rezolvat-o de nenumarate ori. Evident al doilea pas este rezolvarea problemei cunoscute. Unul din acesti doi pasi stim exact cat dureaza. Celalalt nu. Va las pe voi sa va prindeti care-i care.

Gabriel Enea spunea...

Ma gandesc sa procedez in felul urmator: daca am programare la 12.00, il sun la 11.45 si-l intreb daca ma poate prelua la ora 12.00 sau sa revin juma de ora mai tarziu. Si se prinde el ca nu imi place sa astept.