luni, februarie 18, 2008

Garanție doar cu ambalajul! Fals!

După cum ştim, toţi vânzătorii îţi oferă garanţie doar dacă mai ai ambalajul original. România, nu?

Astăzi am dat peste un articol din Realitatea Românească în care se spune clar că nu există nici o lege în acest sens, iar acestă regulă nu e decât în avantajul vânzătorilor.

Așa că, dragi români, luați atitudine!

Bookmark This

5 comentarii:

edy spunea...

bravo Gabi, chiar nu stiam acest lucru, am luat atitudine si am raspandit mesajul. :)

Smaranda spunea...

Multumim, Gabi :) Chiar nu stiam. Data viitoare cand am sa cumpar de la Ultra Pro, Media Galaxy, Flamingo, Flanco si tot restul am sa imi cer drepturile. De fiecare data mi-au spus sa tin ambalajul!

Alin spunea...

Eu deja am facut sesizare, mi s-a defectat notebook-ul dupa 9 luni de la cumparare. mi-au zis ca e placa de baza defecta, dar nu poate fi trimis la reprezentant pt. ca nu am amblalajul. cica au cutii pentru el, dar trebuie sa fie seria notebook-ului si pe cutie. chiar asa s-a ajuns?

Gabriel Enea spunea...

@Alin

Ce s-a intamplat in urma sesizarii? Banuiesc ca ai rezolvat..sau inca astepti.

Oricum, buna miscare.

Alin spunea...

Saptamana trecuta am trimis sesizarea, fara documente (certificat garantie etc.). Astazi am trimis si documentele. Astept raspuns...