joi, martie 06, 2008

Noutati Microsoft!

Îmi place competiţia, îmi place să văd ca Microsoft face paşi buni către o bună concurenţă Google.

S-a lansat Internet Explorer 8 Beta 1 la download. L-am instalat şi, poate fi doar impresia mea, încarcă paginile web mai repede. Cel mai important aspect e faptul că browserul suportă complet standardele web şi a trecut testul Acid2.

Zoli ne anunţă că Office Live Workspace beta este public şi putem deja să ne jucăm. Pare să fie departe de opţiunea de a edita documentele online cum e posibil cu Google Docs, dar e un început bun. Îmi place ideea că pot partaja usor o lista de documente .doc, .xls, note, liste, taskuri, contacte şi evenimente, toate online. Iar toate acestea pot fi grupate în workspace-uri şi pot fi partajate cu prietenii.

Ce crezi despre toate acestea?

Bookmark This

Niciun comentariu: