miercuri, iunie 04, 2008

Multumesc, cititorule de blog-uri!

Salut,

Multumesc ca-mi citesti blogul.
Te cunosc, nu te cunosc...Pe unii da, pe altii nu.

Am fost surprins sa vad azi la intalnirea Ronua ca un "prieten" mi-a spus ca-mi citeste blogul. M-am blocat pe moment, dar in final doresc sa-i multumesc.

Legat de intalnirea Ronua, mi-a placut modul direct si apropriat pe care l-a abordat Florin in prezentarile lui. Pe moment, am simtit ca am fi colegi la aceeasi firma. :)
@Florin, te uiti des la acele inregistrari? [stie el la ce ma refer! :) ]

Prezentarea lui Petru despre Team Foundation Server m-a facut sa cred ca versiunea 2008 e una mult mai permisiva (cu tool-uri) pentru modelarea proceselor dintr-o companie.
Cred ca, desi pare huge, poate complicat, fiecare companie isi poate modela procesele interne cu TFS.

Folosesti TFS in compania in care lucrezi? Daca da, atunci poti da detalii ce parti din TFS folositi? Doar Source Control? Si Project Management? Timesheet!? :)

2 comentarii:

Ovidiu Denis Vamanu spunea...

Salut Gabi. Eu ti-am spus aseara ca iti citesc blogul. Am fost web designerul echipei de la Code40 Summer School 2007 si coordonatorul departamentului IT din ASII din octombrie 2007-martie 2008. Mult succes in tot ce faci! Ne vedem la urmatorul eveniment Microsoft/RONUA.

Florin Cardasim spunea...

Gabi, multumesc pentru aprecieri si sa stii ca si eu ma uit des pe blogul tau, mai ales cand il ai listat in Status Message pe YM.
Pe cand facem o intalnire in care sa ne prezinti un topic cu care te indeletnicesti in prezent?

(Da, din cand in cand ma uit la inregistrari :) si bineinteles ca ma amuz.)