marți, iulie 01, 2008

Vand Receptor GPS PRO CGB-400

Receptor GPS PRO CGB-400

M-am hotărât să-l vând. Asta e, nu e defect, e în stare f. bună de funcţionare, dar consider că nu mai am nevoie de el, având la dispozitie un PDA cu GPS. Aşa că, e mai bine să fie util altcuiva decât să stea într-un dulap neutilizat.

La ce-i bun un asemenea dispozitiv? Dacă ai un smartphone (telefon mobil mai bun) sau un pocket pc şi un software de GPS cum ar fi Route 66/Tomtom şi mai nou iGO pe mobiles, împreună cu acest receptor poţi considera că ai un GPS.

L-am folosit o singură dată prin ţară şi merge foarte bine. De fapt am fost şi prin Bucureşti şi ne-a scos direct la destinaţie fără să rătăcim inutil prin oraş (era ora ~22.30).

Ceva detalii despre produs: GPS-Bluetooth SIRF III (considerat foarte bun), baterie litiu-ion 1000mA, sistem de incarcare dual: bricheta auto/reţea 220V, cablu de conectare GPS Receiver, model CGB-400.

Încărcătorul poate fi folosit şi pentru încărcarea telefonului mobil în maşină (testat cu SPV 600).

Eşti interesat? Preţ bun.

6 comentarii:

Anonim spunea...

la ce pret?

Gabriel Enea spunea...

negociabil..depinde cat oferi! :)
Eu iti pot spune cat am dat..

Anonim spunea...

cate ore tine acumulatorul
cate canale are
80 lei e un pret bun

Gabriel Enea spunea...

Cu 80 ron nu gasesti nici cel mai slab receptor pe piata. Pretul de achizitie a fost 350 ron.

20 de canale. Detalii cip: http://en.wikipedia.org/wiki/SiRFstar_III

Bateria tine, n-am avut probleme.

pontilius spunea...

ma intereseaza.daca il mai ai astept raspuns la pontilius_ran@yahoo.com

Anonim spunea...

daca mai ai receptorul da-mi un rasp pe iepurila2005@yahoo.com