sâmbătă, august 30, 2008

Vodafone pe locul 2

Locul 2 sau cum isi trateaza Vodafone clientii existenti!

Azi ma duc la Vodafone sa cumpar un HTC Diamond. Imi spun ca au pe stoc (aici eram happy) si cand afla ca doresc sa-l cumpar in programul de fidelizare, fiind client Vodafone Gold, imi comunica ca e dispnibil doar pentru abonamente noi. What??? Nu mi-a venit sa cred, am vorbit si cu seful lor si nimic. Cica asta e decizia de la Bucuresti. Am incercat sa le explic ca totusi sunt abonat Vodafone de atata timp si nici un rezultat. Efectiv am plecat dezamagit. Oferta HTC Diamond nu e explicit pentru noile abonamente (http://www.vodafone.ro/personal/htc-touch-diamond/) si mie imi suna a discriminare ceea ce s-a intamplat. Cand le spun ca am vorbit la Bucuresti si mi-au comunicat ca pot cumpara acest telefon in programul de fidelizare, ei ma intreaba cu cine am vorbit. Evident, in Romania, daca nu vorbesti cu Sefu' nu ai nici un drept. Jenant, penibil, ..., ma asteptam la mai multe de la Vodafone. Oare ar trebui sa iau legatura cu Protectia Consumatorului? Poate ca da, ca nu scrie nicaieri ca telefoanele sunt doar pentru abonamente noi. Acum stau si ma gandesc, o fi o decizie prin care ei sa-si faca planul de noi abonamente pe luna august? Poate ca da, poate ca nu. Rusine Vodafone! Stau si ma gandesc acum daca nu ar fi bine sa-mi iau un iPhone, sa trec pe Orange, etc..Poate ca ar trebui sa ma mut in alta retea, cu familie, cu prieteni...si atunci sa vad unde e castigul Vodafone, castiga noi abonamente (temporar) si pierd alti clienti. Deci (in final mi-au stricat ziua, desi nu se merita...)?

8 comentarii:

silvius spunea...

Din totdeauna Vodafone a lasat clientii vechi pe planul secundar. Nu e nimic nou. Probabil Orange face la fel. Toti au grija de clientii noi.

Gabriel Enea spunea...

M uitam la oferta Cosmote, cu 6 Euro ai 500 min in retea cu oricine si 60 min nationale. Stau si ma intreb, ce mai astept? Pe de alta parte la RDS&RCS am tot 500 min in retea si vreo 50 min nationale. Poate ar fi bine sa astept sa vad cu ce oferte mai vin cei de la Digi Mobil.

ciprian spunea...

Eu zic ca ti-au facut un bine, din cate stiu SAR-ul e destul de mare. Deci s-au gandit la sanatatea ta si inca nu ti-ai dat seama. Clientii noi nu sunt inca radiati.
Si eu sunt client Vodafone si de multe ori m-am gandit sa ma mut in alta retea, eventual il trec pe "cartela". Oricum la expirarea contractului actual nu ma mai au client.

Gabriel Enea spunea...

Legat de SAR, am mers la ei cu o zi inainte, alt sediu Vodafone, si le-am cerut manualul. In manual spune ca SAR-ul este 0.85 W/kg, iar pe Internet circula stirea ca ar fi 1.6 W/kg (2 W/kg ar fi limita maxim admisa).

Oricum, mai astept! Thx.

Anonim spunea...

ok uite sa iti dau un mic sfat .... eu lucrez la vodafone pe partea de imm-uri

pe persoana fizica VOdafone este interesata sa aiba parte de clienti platitori de factura de un anumit nivel.

Nu e f corect ceea ce se face dar din pacate pe termen lung orice firma de telefonie este interesanta sa aiba mai mult grija de clientii facutrati mai bine.

Daca ti se pare ca la Orange o sa fie mai bine te inseli . Poate Cosmote de va ajuta cat de cat , dar nici ei nu au forta finanaciara sa se impuna.

Daca vrei o solutie mobila si sa ramai la Vodafone iti recomand sa vb cu un/o amic/amica si sa fie pfa sau persoana juridica .

Oferta pe utilizatori putini de pana in 10 e fff buna.

Nu poti sa lucrezi simplist trebuie s acercetezi piata sa vezi si partile bune care nu sunt tocmai spuse din ratiuni financiare.

Gabriel Enea spunea...

Inteleg aspectele comerciale si sunt constient ca orice operator are scopuri similare.

Momentan astept sa apara in oferta la operatori HTC Touch HD. Poate acesta a fost motivul pentru care nu trebuia sa ma grabesc sa-mi iau un HTC Touch Diamond.

Stiu ca pe 15 nov apare in stoc la comercianti, dar nu stiu cand apare o oferta avantajoasa la operatorii de telefonie mobila.

Still waiting...

Anonim spunea...

Abonamentul de 500 min in retea si 60 min nationale e de fapt 5 euro + TVA (la ei pe site apare pretul cu tva inclus), la toti ceilalti operatori tarifele sunt de obicei fara TVA inclus.

Anonim spunea...

vand eu un htc touch diamond nou nout pe care l-am castigat in urma unui concurs:D:)