duminică, septembrie 14, 2008

After Community Bootcamp

E prima oara cand iau parte la un astfel de eveniment, organizat de Microsoft Romania la Vatra Dornei. Evenimentul aduna majoritatea persoanelor din comunitatile IT cu activitate, de la studentii parteneri Microsoft la MVP-isti. Zoli spune mai multe despre aceasta intalnire, insa ce as dori sa adaug dupa eveniment este ca m-am simtit bine sa cunosc persoane din industria IT. Pe unii ii stiam dupa nume, dupa blog dar nu stiam cum arata, pe unii deloc. Trebuie sa recunosc ca am fost placut surprins de exercitiile de echitatie, plimbatul cu ATV-ul si tiroliana, in premiera. Cred ca acelasi sentiment ar trebui sa regasim in produsele Microsoft (dar sunt sigur ca se va intampla, daca nu deja exista - incearca un share in Vista).  In primele 5 minute, calare pe Murgu, eram hotarat sa renunt. Murgului ii era foame si nu prea dorea sa raspunda la comenzile mele. Hohoo, trrrr, trr, diii...nimic. Pe traseu am incercat sa-l invat C# :), sa-i transmit diferite comenzi pentru a evita sa mearga pe marginea prapastiei, dar fara rezultat. Viu si nevatamat, Murgu m-a adus inapoi la locatia de plecare, tocmai cand incepuse sa-mi placa. Imi pare rau ca nu m-am mai dat cu tiroliana, dar data viitoare nu mai ratez ocazia.

As dori sa multumesc tuturor celor care au participat la acest eveniment. Am cunoscut oameni energici, pasionati si perseverenti in ceea ce fac, iar activitatea lor nu face decat sa ma inspire sa cred in ceea ce fac de zi cu zi.

Multumesc Microsoft pentru aceste momente!

Un comentariu:

Florin Cardasim spunea...

Gabi, impartasesc aceleasi ganduri, chiar a fost foarte fain sa-i cunosc pe oamenii din spatele nick-urilor de pe blogurile si forumurile comunitatii. Si a fost foarte motivant sa discutam despre tehnologie, despre viitor si despre cum ne putem ajuta unii pe altii.

Uite prezentarea despre care vorbeam in masina: http://identity20.com/media/OSCON2005/