miercuri, martie 04, 2009

Prima experienta LiveMeeting la WebDays

Astazi am avut 2 prezentari la evenimentul Microsoft WebDays (www.microsoft.ro/webdays).

Cateva concluzii personale:

- e foarte ciudat sa stai in fata unui monitor, sa vorbesti in fata a vreo 140 de persoane, sa nu-i vezi , sa nu-i auzi, sa nu stii daca cineva doreste mai multe detalii pe un slide sau intr-o linie de cod, sa nu stii daca te aud, sa nu poti interactiona cu ei, …;

- pe de alta parte, timpul pentru prima prezentare Introducere in ASP.NET MVC nu a fost suficient, destul de presant sa stii ca dupa ora 14.00 trebuie sa te muti in alta camera virtuala pentru a tine sesiunea a 2-a despre Accesarea bazelor de date din ASP.NET;

- as fi dorit sa intru in detalii la ASP.NET MVC, sunt multe lucruri de spus, raportat la cum functioneaza si la exemplul prezentat;

- voi pune la dispozitie prezentarea si demo-urile, astfel incat sa va lamuriti mai bine, iar daca e cazul, astept oricand intrebarile voastre.

 

Iti multumesc pentru prezenta ta.

Cat de interesat esti de un subiect open source pe asp.net mvc?

p.s. Mi-au placut intrebarile voastre :), astept feedback.

4 comentarii:

Laurentiu Macovei spunea...

De unde iau prezentarea/exemplele?

Maria spunea...

Mi-a placut prezentarea ta - am participat la cea despre ASP.NET MVC. Am cautat in special o introducere, intrucat eram familiarizata deja cu JSP, dar nu mai lucrasem cu ASP.NET. (Da, stiu ca nu sunt din "publicul tinta" :) )

Numarul de exemple e imbucurator c-a fost mare, desi s-a simtit presiunea timpului in prezentarea lor. Poate ca ar trebui mai mult timp pentru explicatii pe marginea codului decat cod efectiv, pentru ca e dificil de urmarit codarea in timp real.

Insa din perspectiva mea, de beginner, prezentarea de ASP.NET MVC a fost una de calitate, si mi-a aratat cam "cum stau lucrurile", de ce e capabil atat limbajul, cat si modelul.

Astept sa apara sursele si prezentarea ca sa le pot parcurge mai relaxat.

As mai adauga ca mi-a placut mult initiativa de a oferi un training gratuit si usor accesibil de oriunde. Urmarind conferinta, am simtit ca tehnologia la care lucram are (si) prin asta un impact extrem de bun... Insa pentru acest lucru e nevoie si de rabdarea si bunavointa cuiva de a impartasi cunostintele, pentru care iti multumesc. :)

Raluca spunea...

Au fost ok prezentarile tale ... cu limitarile de timp aferente.
Asteptam sursele ca sa putem trece prin ele si la viteza de croaziera :)

Gabriel Enea spunea...

Multumesc pentru feedback,

Imi cer scuze ca n-am apucat sa postez exemplele si prezentarea online, dar astazi sau cel tarziu maine se va intampla.

Am o problema cu exemplul cu poze fiindca dimensiunea pozelor e undeva la peste 150MB. Sa le includ sau nu in pachet? :)