marți, ianuarie 26, 2010

O tehnologie pe zi

În dorinţa de a experimenta noi tehnologii, mi-am propus să aloc câte o sigură zi (per tehnologie) pentru a citi şi a-mi construi o părere despre:
  • Entity Framework 4.0 
  • Git (source control)
  • jQuery (aici am dat deja o comandă de carte, urmează să ajungă în curând ...)
  • ASP.NET MVC Templated Views
  • NHibernate (vs. EF 4.0, având în vedere că la joobs.ro ne bazăm pe NH)
  • Windows Azure
  • MEF (sugerat de Andrei, 27.01.2010)
  • ... şi altele, ce îmi propui?

Am început de ieri acest proces...voi continua în următoarele post-uri să ofer informaţii pe care le-am găsit relevante în a-mi forma o opinie despre tehnologie.

În primul rând aplic regula următoare: caut pe Google/Bing şi citesc primele 5-6 rezultate. Apoi, salvez în bookmark link-urile care mi s-au părut utile ca şi informaţie oferită.

Să vedem ce iese...tu cum ai proceda?

Bookmark This

6 comentarii:

andreir spunea...

Propunere : MEF

Gabriel Enea spunea...

Multumesc, il includ in lista (ajunge o singura zi?).

Laurentiu Macovei spunea...

ExtJs,
Closure Compiler / Closure Templates,
AppEngine

Sigur nu ajunge o zi, dar mai multe zile cate o ora suna bine :)

Gabriel Enea spunea...

Ideea este să nu aloci mai mult de o singură zi pentru a-ți forma o idee despre o anumită tehnologie. Iar când spun o zi, mă limitez la maxim 8 ore.

Scopul nu este să devin expert, ci să aflu ce oferă, dacă îmi sunt utile acum sau mai târziu. Dacă da, atunci am grijă să citesc o carte, mai multe articole, etc.

Referitor la sugestii, te așteptăm să ții prezentări despre subiecte din experiența ta (pe care știu ca o ai :) ). Ce zici?

Laurentiu Macovei spunea...

Poate peste 5-6 luni :)
Sa intre in productie apoi putem vorbi :p

Gabriel Enea spunea...

Ok, așteptăm! (NOI, comunitatea de IT din Iași) :)