miercuri, ianuarie 20, 2010

Salut de an 2010!


Observ că o parte dintre noi își publică online o analiză a anului anterior și un plan pentru noul an. Nu cred că voi urma aceeași direcție, dar în acest post doresc cumva să trasez câteva direcții (nu cumva, dar să nu le uit :) ) pe care le voi urma.

În acest an îmi propun să devin mai bun în toate privințele. (pe scurt :)

(pe larg:)

Profesional planific să citesc mai mult despre programare, tehnici de design/arhitectură, despre programare web, CSS, jQuery, ASP.NET MVC, enterprise patterns și Domain Driven Design.

Am început în decembrie să citesc o carte despre DDD (Applying Domain-Driven Design and Patterns: With Examples in C# and .NET, de Jimmy Nilsson) pe care planific să o finalizez până la sfârșitul lui ianuarie. Mi-ar plăcea să vă povestesc despre subiect, dar consider că încă nu am maturitatea necesară să abordez subiectul deschis. Încerc să mă lămuresc, să înțeleg și să aplic o nouă arhitectură pentru portalul joobs.ro (moment în care voi deriva varianta open-source). Sunt entuziasmat de subiect care, îmi schimbă modul de gândire în dezvoltarea aplicațiilor într-un mod nebănuit. Merită să citiți despre subiect! Mi-ar plăcea să întâlnesc oameni care doresc să împărtășească din experiența lor despre DDD (hai să ne întâlnim într-un grup de IT-iști în Iași).

În continuare voi participa la organizarea evenimentelor codecamp.ro și mai nou voi încerca să ajut/particip la evenimentele locale (Iași) Geekmeet.ro.

Recent (săptămâna trecută), am realizat un update la joobs.ro, care era în coada de așteptare de anul trecut. @Silviu, sper că mai reziști cu mine! :) Împreună vom pune în practică idei pe care le avem de cca. 2 ani (stau într-un Google Docs), dar care din diverse motive nu au putut fi duse până la capăt. Update-ul la joobs.ro ne permite astăzi să vedem clar că portalul e o unealtă utliă celor care doresc să angajeze și care caută un loc de muncă în companiile de IT. Nu aveți idee cât de mult ne ajută acest lucru.

Un alt proiect, fără să intru în prea multe detalii, va urmări să le ofere programatorilor suport pentru noile tehnologii.

Mai sunt și alte planuri dar despre ele doresc să vorbesc la momentul potrivit.

Personal, sper la vacanțe frumoase și momente de relaxare care să îmbine armonios partea familială cu cea profesională, mișcare și ieșiri mai dese cu prietenii și familia.

Ce urmează în curând, adică în februarie: un eveniment codecamp.ro, altul Geekmeet.ro în premieră la Iași și o sesiune online despre ASP.NET MVC 2 (sau WebForms 4.0). Și probabil că voi da comandă de cărți pentru anul 2010 (1 carte de IT pe lună, oare e prea mult!?).

Toate cele bune!

Tot în acest an voi muta acest blog pe un domeniu personal. E în plan dar nu e planul complet! :)

4 comentarii:

Victor Enea spunea...

Sa fie intr-un ceas bun.
:)

Gabriel Enea spunea...

Multumesc. :)

Florin Cardasim spunea...

Man, vreau si eu sa particip la geekmeet... sa-mi tii si mie un loc in spate ;)

Gabriel Enea spunea...

De, te anunt cand va fi..se estimeaza sa aiba loc in luna martie 2010.