marți, octombrie 05, 2010

[Training gratis] Dezvoltare de aplicatii in cloud cu Windows Azure, Iasi, 07–08 octombrie

Joi – Vineri (07 – 08 octombrie) are loc un training avansat de Windows Azure in Iasi. Cineva spunea ca o data la 10 ani exista o schimbare majora in IT.

Acum cred ca e timpul aplicatiilor in cloud si merita sa investesti timp in asa ceva pentru viitorul tau. Stiu, suna a reclama, dar personal imi amintesc cum acum 10 ani am ales sa aprofundez .NET Framework si in Iasi erau doar 1-2 firme care cautau programatori .NET.

Mai multe detalii gasiti aici: https://msevents.microsoft.com/CUI/EventDetail.aspx?EventID=1032458448&culture=ro-ro

Ne vedem acolo?

4 comentarii:

andreir spunea...

Care .NET Framework!? (acum 10 ani...) cred ca nici in alpha nu era...

Gabriel Enea spunea...

Eu am fost mai norocos, am inceput cu .NET Framework 1.0 Beta 1 in facultate...pe vremea respectiva C# era vazut ca o combinatie de C/C++ si Java..

vadim spunea...

Mai am o intrebare, daca se poate si in afara prezentarii: pt aplicatiile facute in asp mvc v-au fost suficiente controalele disponibile free (jQuery de ex) sau ati apelat la 3rd party? Si in general, pe cand preconizati ca majoritatea vendorilor isi vor upgrata controalele la mvc?

Gabriel Enea spunea...

Salut,

In general, in proiectele in care lucrez, am incercat sa merg doar pe plugin-uri jQuery free. Dar iti recomand controalele de la Telerik pentru MVC.